eemsa

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

* RUBRIIK *

Av emsa nilsson - 13 maj 2011 18:33

hejjsan

har astråkigt nu iaf imorn äre helg ska sova länge då (n)

hahaha.. iaf ... oh juste glömde berätta att i måndags

när jag var i tandläkaren så sa hon att jag ska ta bort 3

tänder till jag har redan tat bort 3 tänder i mars ... kommer

bli tandlös snart HAHAHHA .. nä, men måste ta bort tänder

för vissa sitter snet iaf sen sa hon att jag kommer ta bort

dom i juni nån gång tror jag sen ska jag få fast tandställning

längtar nt det kmr säkert göra ont för det gjorde asont i mina

tänder när jag fick den tandställningen jag har nu .. aja bloggade

mke om tänder i detta inläget HAHAHAH.

puss

 

 
 
Stampe

Stampe

14 maj 2011 00:52

Har du vidgat överkäken? Du skriver att du hade en annan tandställning förut, var det en sådan som satt i gommen? Annars, be att få göra det i stället för att dra ut tänder! Du är ju bara 11 så du borde kunna vidga ganska lätt.
Ska de dra ut tänder för att det är "för trångt" i munnen? Gör inte det i så fall. Du har redan ett smalt ansikte och drar man ut tänder och flyttar bakåt övriga tänder så att de ska få plats kan ansiktet bli ännu mer smalt och faktiskt insjunket. Har du hört talas om damon braces? Googla på det. Det är en sorts räls som gör att färre människor måste dra ut tänder.

http://www.tandstallning.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emsa nilsson - 25 juni 2011 16:50

heellu det var läääängesedan jag bloggade här men tänkte bara säga att jag uppdaterar mer på min andra blogg nu för jag har fått en Iphone 4, fick den efter skol-avslutningen är skeeeeeetaglad iaf har fri surf så jag mobilbloggar. min blogg...

Av emsa nilsson - 12 juni 2011 09:23

hej  har en gammal blogg som jag nt användt så tänker använda den vet nt om jag kmr  forsätta blogga här vet nt men kommer kanske ta bort den heeeeeeeeeeejdå  puss   http:eeemsa.blogg.se ...

Av emsa nilsson - 9 juni 2011 15:20

ska ha bloggpaus nu så kmr  nt blogga på ett tag puuuuuuuss ...

Av emsa nilsson - 7 juni 2011 17:54

shaa, orkar egentligen nt blogga fast gör det ändå iaf är hoss jojo nu vi gör nt mke bara snackar lite && sånt aja idag var det kul på brottet,lite kallt i början fast sen var det skönt jojo puttade i mig hela tdn så typ en badvakt sa till os...

Av emsa nilsson - 7 juni 2011 08:04

hellu äter frukost, & jojo kom precis tar alltid följe med henne iaf idag ska klassen te brottet så gick upp tidigt så jag  kunde hinna packa aja ska äta klart sen ska jag kolla på tv tror jag. puuuss (goggle)   ...

emmanilsson


FAKTA OM MIG ♥
--------------
Namn:emmanilsson
Ålder:11 år
Bor:Halmstad
Hobby:fotografi
--------------
BIEBERFEVER ♥

Senaste inläggen

bilder 8)

             


Ovido - Quiz & Flashcards